poniedziałek, 4 lipca 2016

TAG: TMI



Co masz na sobie ? 
Długa spódnica z wysokim stanem + crop top  


Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ? 
Tak 


Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ? 
Nie


Ile masz wzrostu ? 
172 cm 


Ile ważysz ? 
53kg

Jakieś tatuaże ? 
Nie, ale kiedyś planuje zrobić sobie jakiś mały 


Jakis pircing ? 
Jedynie przekute uszy


Ulubiona para telewizyjna ? 
Nie mam 


Ulubiony program ? 
Czas Honoru 


Ulubione zespoły ? 
Słucham muzyki rożnej, więc nie posiadam ulubionego zespołu 


Czego Ci brakuje ? 
Brakuje mi prawdziwego przyjaciela 


Ulubiona piosenka ? 
Amber Run, I Found

Ile masz lat ? 
W sierpniu 14 

Znak zodiaku ? 
Lew 


Czego szukasz u partnera ?
 Wsparcia

Ulubiony cytat 
"Nie żałuję rzeczy, które zrobiłam źle. 
Żałuje dobrych rzeczy,
 które zrobiłam dla 
nieodpowiednich ludzi" 



Ulubiony aktor ? 
Nie mam bo nie znam się na filmach. 
Najbardziej mi jest znany Di Caprio


Ulubiony kolor ?
Bordowy


Głośna czy cicha muzyka ?
Tak pół na pół


Gdzie idziesz gdy jest Ci smutno ?
Do łóżka a jak jestem w miejscu publicznym
to w największy tłum znanych mi osób


Jak długo zajmuje ci prysznic ?
Ok 15 min


Jak długo zajmuje Ci przygotowanie sie rano ?
15 min bez zjedzenia śniadania, to zajmuje mi najdłużej


Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce ?
Raczej przepychanki


Co Ci się podoba u chłopców ?
Poczucie humoru


Co Ci się nie podoba u chłopców ?
Tani podryw, brak poczucia humoru, chamstwo


Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
Ogólnie interesuje  
się blogiem od jakiś 3 lat 
i postanowiłam zaryzykować


Czego się boisz ?
Śmierci, samotności, ciemności, robactwa, dziwnych odgłosów


Kiedy ostatni raz płakałaś ?
Przed wczoraj

Kiedy powiedziałaś komuś ze go kochasz ?
Wczoraj


Co oznacza twój blog username ?
Długa historia kiedyś
opowiem


Ostatni przeczytana książka ?
Skąpiec, ale nie cały


Książka, która aktualnie czytasz ?
Nie czytam


Co ostatnio oglądałaś ?
Nie pamiętam


Ostatnia osoba z która rozmawiałaś ?
Siostra
(kuzynka ale jest dla
 mnie jak siostra)


Relacja miedzy tobą a osoba, której
ostatnio wysłałaś SMS ?
Mama - <3


Ulubiona potrawa ?
Pieczone ziemniaki


Miejsce które chcesz odwiedzić ?
Philadelfia i Boston


Ostanie miejsce w którym byłaś ?
Łazienka


Czy ktoś Ci się teraz podoba ?
Tak


Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś ?
Wczoraj siostrę

Ostatnio kiedy ktoś cię obraził ?
Na zakończeniu roku

Ulubiony smak słodki ?
Pańska skórka


Na jakim instrumencie grasz ?
Żadnym, ale chciałabym bardzo na skrzypcach


Ulubiona część biżuterii ?
Naszyjnik


Ostatnio uprawiany sport ?
Jazda konna


Jaką piosenek ostatnio śpiewałaś ?
6 zer


Ulubiony tekst na podryw ?
Szkoda ze nie jestem ogrodniczką bo nie wiem
jak cię wyrwać


Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu ?
Nie


Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie ?
Siostrą


Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?
Każdy !!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz